Время московское;Методический поток;Время московское;Бизнес поток
11:00 - 11:15;Открытие
11:15 - 11:35;<b>Anna Tonkikh</b> <br><i>Tech-savvy teacher’s Cocktail</i><br>In this training session, the teachers will have discussed the importance of embracing the change by sharing personal stories, looked at the concept of “saving” (time, money, environment, efforts) and “balancing workload” and wiil have been demonstrated how to (re-)use common tools effectively in teaching received a checklist of digital subskills for a XXI century teacher (and self-assessed their level of digital literacy);11:15 - 11:35;<b>Марина Звягина</b> <br><i>Имидж, статус и лидерство начинающего руководителя</i><br>
11:35 - 11:40;<b>Перерыв</b>;11:35 - 11:40;<b>Перерыв</b>
11:40 - 12:00;<b>Tatiana Fanshtein</b> <br><i>Homework for kids: cocktail of the best ideas</i>;11:40 - 12:00;<b>Ксения Куранцева</b> <br><i>Договорные отношения с исполнителями: 5 типичных ошибок</i><br>Отличие трудового договора от гражданско-правового, Когда можно взять самозанятого исполнителя или ИП для сотрудничества, Как оформить отношения с самозанятым, Анализ судебной практики, Чем рискует предприниматель оформляя договор с самозанятым
12:00 - 12:15;<b>Перерыв</b>;12:00 - 12:10;<b>Перерыв</b>
12:15 - 12:35;<b>Antoine Marcq</b><br><i>Building reflexes with grammar</i><br>In this lively session, we are going to apply Deliberate Practice to our English teaching. We are going to explore and practice a number of activities that help learners build reflexes with grammar in English. You are going to be able to build your students up to fluency in a much more systematic way, in a more effective and efficient way for both your students and you, their teacher.;12:10 - 12:20;<b>Елена Пересада</b><br><i>Прибыльный разговорный клуб: миф или реальность?</i>
12:35 - 12:40;<b>Перерыв</b>;
12:40 - 13:00;<b>Sabina Lopez</b><br><i>Teen-Team Building</i><br>This talk is aimed at helping English teachers to manage their teenager classes by building a team rather than handling separate individuals and boost teens motivation with the help of some simple classroom activities.;12:20 - 13:00;<b>Валерия Мещерякова</b><br><i>Организация методического сопровождения учителей онлайн</i><br>На конференции расскажу об организации онлайн курсов повышения квалификации. Как замотивировать учителей? Как дать им максимум при минимальной их загрузке? Как построить курс?
13:00 - 13:45;<b>Перерыв</b>;13:00 - 13:30;<b>Перерыв</b>
13:45 - 14:05;<b>Artem Morozov</b> <br> <i>"YOU’VE BEEN USING YOUR WHITEBOARD WRONG - a cocktail of best whiteboard tools and techniques"</i><br>Effective teaching comes with visual aids as supplements for learning. Whiteboards make learning more interactive, interesting, and straightforward. After this session you will change your perception of whiteboards and start using them in a completely new way.;13:30 - 13:50;<b>Екатерина Стукун</b><br> <i> Как и где искать идеи и решения в условиях информационной перегрузки и многозадачности</i><br>В своем выступлении я расскажу о том, как нахожу идеи и решения сложных задач, поделюсь простыми инструментами, которые не требуют ничего, кроме вашего времени 10-20 минут в день.
14:05 - 14:10;<b>Перерыв</b>;13:50 - 13:55;<b>Перерыв</b>
14:10 - 14:30;<b>Polina Kordik</b> <br> <i>How to pass an exam. A cocktail of best practices</i><br>;13:55 - 14:15;<b>Анастасия Богомолова</b> <br><i>Как организовать мониторинг успеваемости младших школьников онлайн</i><br>В ходе своего выступления я поделюсь секретами успешного дистанционного языкового тестирования для самых юных учащихся и то, как простой и по-настоящему увлекательный тест может не только помочь учащимся не испытывать стресса, но и дать их родителям и учителям самые ценные рекомендации.
14:30 - 14:45;<b>Перерыв</b>;14:15 - 14:25;<b>Перерыв</b>
14:45 - 15:05;<b>Irina Putro</b> <br> <i>Digital pedagogy: trend or necessity?</i><br>The words digital and pedagogy have become watchwords in the field of ELT. Put together, the term ‘digital pedagogy’ has drawn the undivided attention of the ELT community. With the outbreak of COVID-19, and the great disruption that followed, teachers’ digital agility and pedagogical approaches were put to the test as numerous practitioners transformed their material, content and teaching environment overnight. What Cambridge University Press’ new digital offering is and how it can help teachers get the most out of it, will be presented during this workshop.; 14:25 - 15:05;<b>Дмитрий Никитин</b> <br> <i>Никогда не забывай, кто ты. Что делать на работе вовлечённому собственнику языковой школы?</i><br>
15:05 - 15:10; <b>Перерыв</b>;15:05 - 15:10;<b>Перерыв</b>
15:10 - 16:05; <b>Creativity Fair, участники конференции</b>;15:10 - 16:05;<b>Денис Новицкий</b> <br> <i>Мастремайнд: Правило постановки задач. Как экономить время на их выполнение.</i><br>
16:05 - 16:10; <b>Перерыв</b>;16:05 - 16:10;<b>Перерыв</b>
16:10 - 16:45; <b>Дебаты: CPD преподавателей - кто платит?</b>;16:10 - 16:45;<b>Дебаты: CPD преподавателей - кто платит?</b>
16:45 - 17:00;<b>Закрытие</b>